3 December

Sitter och lyssnar på Miike Snow och försöker att lösa uppgiften som vi fick av Paul i staden och framtiden, men jag har kommit underfund med att den är ganska omöjlig då texten är till för de som går på universitet och jag befinner mig fortfarande på lågstadienivå. Ämnet handlar om integration och segregation i boendet, någon därute som är klok nog på detta ämne? call me then!

För att tala om något annat så har syster och jag kränkt i oss pizza och sushi ikväll, då mamma är någonstans och pappa är på julfest.
Förövrigt så har jag varit väldigt irriterad denna dag och ber om förlåtelse för detta men anledningar finns. Dagen imorgon kommer inte bli ett dugg bättre, då zeta, jag och Boel ska sitta kvar i skolan till kl.16.00, på en fredag? Jag orkar inte.


ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0