30/12

då börjar det närma sig nyår igen damer och herrar, kvällen imorgon kommer att ta start hos Matilda med god mat och johannas specialare till efterrätt, mumsi. Därefter får vi helt enkelt se vart vindarna tar oss, kan bli mycket spännande med inga förbestämda planer.
om ni vill veta så har min dag idag varit så ganska perfekt, jag har tagit lång sovmorgon, ätit en god frukost och lunch, varit i stan och klippt mig och kvällen bjöd på tre rättes middag då mamma och pappa firade 20 år som gifta efter det blev det film och nu ligger jag i sängen med laptopen och fundera på om jag ska gå och lägga mig, då en hel del saker ska fixas imorgon.

jag saknar min mann och kommer sakna han imorgon, men vi syns ju nästa år<3 hmm det där kändes konstigt att säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0