6 December


Boel&Jag i Sölvesborg

Jag har klarat det omöjliga, jag har nämligen gjort klart läxan i staden och framtiden, det är nu uttrycket "Jag är bäst" ska användas! Jag kanske trots allt inte ligger på lågstadienivå ändå, kanske bara jag som nedvärdera mig själv? only god knows! Inte nog med det gott folk,  jag har även känt mig motiverad och engagerad denna helg så jag har fått undan en hel del andra arbeten, vad säger ni om det va?

Kan knappt bärga mig tills nästa helg då jag absolut inte kommer att röra vid några skolböcker. Det blir studentfest och möte med "pingisgänget" för hela slanten!

Nu tackar jag för mig, ha en fortsatt bra kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0