happyface

Sitter och pluggar naturkunskap och hoppas att lite kunskaper ska fastna tills imorgon, annars är jag så jäkla körd! Jag har än en gång bevisat för mig själv att plugga dagen innan inte är något vidare bra, men som tack för det ska jag rå plugga mellan klockslagen 22.00-24.00, Do Not Disturb!
På tal om något helt annat så har jag, Madde, mamma och hennes vännina gjort en heldags vistelse i Kristianstad idag. Så nu har jag äntligen inskaffat mig en klänning tills min födelsedag och en nyårsklänning, det tackar vi för! Känner mig ganska lugn nu, förutom att jag inte har köpt en vikitg sak till en viktig person och den vikitga saken ska johanna köpa till den viktiga personen imorgon (konstig mening).
På tal om viktig sak så till helgen blir det att äta kalkonbröstfilé imorgon och på söndag blir det korvgöra, tss!

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0