Hola

Min helg har varit helt perfekt, började i fredags med en riktigt rolig förfest sedan vidare till harrys på studentfest, jag och min kompanjon Boel var dock tvungna att vara nyktra då vi inte fyllt 18 år, men tro inte att det stoppade oss att rocka röv på golvet inte. Det enda negativa var att vi var tvungen att blåsa 1 gång i timmen, men det är väl sånt man får ta liksom.
Lördagen spenderades sedan i Kristianstad med Sebastian och hans familj och idag söndag har jag för en gång skull tagit mig tid att övningsköra med DaddyDJ. Jag behöver verkligen en spark i röven om jag ska ha mitt körkort innan studenten, vilket jag SKA ha.
Förresten, om 12 dagar smäller det gott folk, då syns vi ute i dimman!

Tack o Hej Leverpastej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0