kom hem!


Sebastian<3

Hejsan hoppssan! idag känner jag mig bloggsugen och tänker därför skriva ett inlägg.
Tänker berätta om min hemska gårdag, jo det var såhär, igår var det dags för den tredje studenfesten på Harrys.
Det var disco tema denna gången så jag tog på mig min paljettklänning, lockade håret och sminkade mig med en allför glittrig ögonskugga, som gör att jag ser glitter än idag! men ska det va så ska det! Iaf så skulle boel och jag ta bussen till jocke som skulle ha fete förfest, väl hemma hittade jag inga mindre pengar än en 500-lapp så den tog jag med mig och vi åkte ner till bussen i hopp om att kvällen skulle bli perfekt. När den hedliga 310 kom och vi steg på och skulle betala så sa den lilla skiten till busschaufför: - Nej, vi tar inte emot så stora pengar , nahee! vafaaan! så vi ska bara stå här och frysa ihjäl då på busshållsplatsen! skriv ut det på er hemsida förfan! jag blev as sur och är fortfarande sur. Kunde han inte bara varit lite godhjärtad med att säga: - okej låt gå för denna gången! nej istället ska han vara en liten sur gubbe som är sur för att han måste jobba som en tråkig busschaufför. Jag orkar inte! bajs på han... Tack för att du fördärvade våran kväll, tack!

Ikväll blir det nog pizza då mamma jobbar kväll. Fundera på att kolla på lilla kycklingen nu, sedan blir det nog att kolla på den nya filmen "upp"! tss känner för att ha en riktig mysig kväll med massa barnfilmer, If it´s ok for you guys? nemen höll på och glömma att det är melodifestivalen ikväll, herregud klart jag ska titta på det..också!

På tal om inget så är min pojk i Åre och åker skidor och jag saknar honom redan trots att han åkte i fredags, tror jag är besatt av honom, osch! Idag har vi 8 månader också så kanske är därför jag saknar honom extra mycktet! puss på dig!



ha en trevlig kväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0