drömfångare, drömfångare kom till mig.

johanna gillar att pilla näsan (dirty information från the boel). alltså är det boel här. johanna tillät mig att gärtblogga. eller rättare sagt hon ville ta tag i bloggen och uppmuntra de 8 läsare hon har just nu. så då tog hon till knepet att locka dom med mig. liksom vem vill inte läsa ngt som boel har skrivit? ja jag skulle iaf inte vilja missa det. in you faces.
jag måste berätta om en komisk sak. eller rättare sagt en sak jag tycker är sjukt kul. och jag erkänner här och nu att min humor verkligen är under all kritik.
jag sitter på min älskade dator och läser på skumma bloggar. mobilnörden johanna sitter med sin kära iphone. jag kollar på henne med nyfikna ögon, frågar henne vad hon sysslar med. hon svarar med irriterad röst "läser om kinesflickan". jag fattar ju såklart ingenting så jag frågar chockerande "vilken kinerflicka?". hon svarar till mig som om jag vore en idiot "chinesgiirrrrl". man bara tänker okej, skum brud. men efter den tanken börjar man inse vad hon snackar om, och det är abolut ingenting som är förståligt. det är då jag brister ut i skratt. gör lite skumma läten. för att vara exakt låter det som en hjord hyenor som springer ifrån en lejonhane mitt ute på den heta savannen. ja där har ni mig. boel olivia englesson. och här med utnämner jag mig även till världens bästa människa. en människa som liksom är bäst på.. eeh ja allt!

tack och adjö.
see you later alligator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0