finally

äntligen så har jag fått lite sömn, I woke up like a new person, FANTASTIC! Jag vet inte vad som har hänt, är ju meningen att man ska sova på natten men jag har hamnat i någon knasig sits då jag sover på dagen istället, dumma mig!
Hur ska det gå nu när skolan börjar igen, seriously? I don´t wanna know!
Idag ska vi ha folk här, så det blir till att äta smörgåstårta sedan kommer emelie och hämtar mig, eller snarare rädda mig, tss!
Bara för att påminna alla så om exakt en vecka så är det studentfest igen, jag känner ruset redan nu. give me give me give me! Temat är kändis, så det är bara att börja fixa outfiten till fredag mina damer och herrar och ni som inte är utklädda kan jag bara säga, tråkigt för er suckers!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0