Hair Problems!

Nu ska ni få höra, det var i söndags som jag bestämde mig för att fläta mitt hår+löshår till två fiskbensflätor. Jag vaknar idag och tar upp flätorna och är mycket nöjd med resultatet, håret hade nu de lockar som jag ville ha, perfekt tänkte jag! Jag gick och duschade för att sätta i löshåret i lite renligare hår än vad det va innan, när jag väl fönat det och fått allt hår på plats inser jag hur fasiken mitt hår har blekts i jämfört med löshåret, jag tänker OMG måste köpa färg så att det inte ser FÖRJÄVLIGT ut som det verkligen gjorde.
Jag åker ner för att köpa färg, färgar håret på momangen när jag kommit hemoch fönar det och inser att mitt hår är mycket mörkare än löshåret, jaha tänker jag! BAJS, nu börjar mitt liv som kort och tunnhårig igen.
Till vilken nytta med de jäkla fiskbensflätorna som gjorde ont när jag sov?, till vilken nytta att jag köpte den där jäkla färgen? What a wonderful day!


CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0