Hey Schoolly, Thanks for the Hi-Hat!



boys and girls, jag har inget bättre för mig så där har ni förklaringen till att jag skriver detta inlägg, ett suckigt sådant pga att jag är jävligt trött då en viss person vid namn Sebastian håller en vaken om nätterna till sådär 07.00 på morgonen, WTF? tänker ni, likaså jag? hum hum? such a cutee.
Söndagen den 3 Januari 2010 var det första och absolut inte sista gången Johanna Olsson spelade poker, jag rodde hem skiten och är nu sådär 1000 kronor rikare (önsketänkande) nej men helt ärligt så låg 120 kronor i potten men amatörer som vi ALLA var så sket vi i pengarna pga att alla flippade och började dansa till Crazy Frogg (oops önsketänkande igen, sorry!). Vad håller jag på med?
Det är en sak som jag vill att ni alla ska veta innan jag sätter punkt för ikväll och det är att ni ska få veta hur jäkla taggad jag är på Issas 20 års fest på mingel nu på torsdag, ungefär såhär va; gaaah WIIH OHLALA grrr rawr GIVEMAMASOMEBEATBOXSOIWILLDANCEALLNIGHTLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0